Una dintre cele mai mari greseli ale unui coafor este lipsa de comunicare cu clientul.
Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte vis-a-vis de rezultat. In urma unei consultatii cu clinetul se stabilesc de comun acord intr-un final cateva operatiuni. Linia tunsorii, coafura si look-ul final care pot sa aibe un rezultat spectaculos atat timp cat exista comunicare intre client si coafor. Un stilist cu experienta trebuie sa aiba in vedere ca pe langa timpul executarii manoperei ar trebui sa mai adauge cateva minute pentru consiliere. In timpul comunicarii stilistul trebuie sa afle daca clientul are probleme cu scalpul, alergii, sensibilitati sau alte probleme cu parul. Apoi se va discuta de preferinte, gusturi si alegeri pentru ca intr-un final sa se gaseasca solutia ideala.
Alegerea
unei tunsori dintr-o revista sau din alta sursa nu este un lucru rau. Insa fiecarui cap i se potriveste anumite stiluri de coafura. Este gresit atunci cand spui ca alegi coafura x exact asa cum arata in imagine. Poti alege o tunsoare, insa aceasta trebuie personalizata fiecarui client in functie de forma capului si a fetei. Sunt multe alte aspecte pe care le vom discuta cu siguranta intr-un alt articol.
Lista greselilor poate incepe chiar si de la intrarea in salon. Atunci cand in intampinarea clientei nu iese nici o persoana. Sau mai rau nu te saluta nimeni. Abordarea unei persoane este foarte importanta, iar daca nu exista sau este de rea natura atunci vor exista probleme in ceea ce priveste viitorul salonului.
Asteptarea indelungata este inca o greseala insa aceasta este cauzata din doua motive. Ori clientul ajunge prea tarziu si da peste cap toate celelalte programari, ori stilistul nu a calculat bine timpul adecvat pentru programari. Daca acestea doua se aduna atunci va fi un haos total.
Va invitam sa cititi si alte articole interesante cum ar fi Festivalul de Coafura de la Zagreb.